Smarthphones.

Hier kan je praten over onderwerpen die niets met films en DVD's te maken hebben
Nohands

Smarthphones.

Berichtdoor Nohands » 24 Jul 2010, 19:00

Iemand nog in het bezit van een smartphone en heeft hier nog iets over te vertellen wat zijn of haar bevindingen zijn. Zoals bijvoorbeeld een I-phone of een HTC Desire of een Samsung Galaxy of een Sonny? (of ander merk uiteraard)

Ramon
Site Admin

Re: Smarthphones.

Berichtdoor Ramon » 25 Jul 2010, 12:49

Ik heb nu ruim een jaar een iPhone 3GS en ben hier ongelooflijk tevreden mee. Het bedieningsgemak is ongekend en tussen de vele duizenden beschikbare apps zit heel veel interessants. Zodra ik volgend jaar een nieuwe telefoon kan uitzoeken wordt dit zonder enige twijfel de iPhone die er dan weer aankomt!

Ik was in het begin bang dat de nieuwigheid er snel af zou zijn, maar ik zit nog steeds diverse keren per dag uitgebreid ermee te spelen. Alleen al het overal gebruik kunnen maken van internet en e-mail is geweldig, maar dat is natuurlijk niet alleen bij iPhones :)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Nohands

Berichtdoor Nohands » 06 Aug 2010, 12:04

Ik heb nu een HTC Desire, mooi ding hoor, heb er al wat films op staan!!! (voor op mn werk in de pauze ;) )

Ramon
Site Admin

Berichtdoor Ramon » 06 Aug 2010, 12:42

Ik zet er ook regelmatig films op voor lange treinreizen waarbij m'n laptop het niet lang genoeg volhoudt, ideaal :)

Afbeelding

Nohands

Berichtdoor Nohands » 06 Aug 2010, 12:44

Is jou i-phone nog orgineel of gejailbreaked? Want mijn vrouw heeft ook een i-phone en die zegt dat ze er geen film op kan zetten?

Lijkt mij sterk overigens, maar goed met Apple gaan sommige dingen anders. ;)

Ramon
Site Admin

Berichtdoor Ramon » 06 Aug 2010, 13:20

Ik heb gewoon de officiële firmware en daar kunnen gewoon films op, maar wel via een omweg. Hij pakt namelijk enkel formaten die Quicktime ook kan afspelen (en dat zijn er niet zoveel), ik gebruik daar het programma XviD4PSP voor. Die kan tevens direct de subtitles erin branden, wat ook zeer welkom is :)

Afbeelding

Nohands

Berichtdoor Nohands » 06 Aug 2010, 13:29

Oke dat is goede info waar ik iets mee kan (mijn vrouw dan), en dan zet je vervolgens de films bestand er met i-tunes op neem ik aan?

Ramon
Site Admin

Berichtdoor Ramon » 06 Aug 2010, 13:44

Yes, je kan ze dan gewoon toevoegen als film in het betreffende tabblad links :)

Afbeelding

Terug naar “Algemeen”