Iron Man ( 2008 )

Op dit subforum kan je praten over specifieke films en de DVD-uitgaven daarvan
Nosferatu

Iron Man ( 2008 )

Berichtdoor Nosferatu » 24 Sep 2007, 18:31

Ik heb zojuist het trailertje gezien ervan en moet zeggen, dat het schijnbaar een degelijke actionfilm is zonder al teveel diepgang! Enerzijds is dat jammer, want eigenlijk wilde ik meer iets zien in kwaliteit van de eerste twee en de laatste Batmanfilms of de drie X-Men, maar ik kan ook leven ermee als het zoiets wordt als de twee Fantastic Four en daarna ziet het uit! :D
Ik wilde de trailer ter vervoeging, maar het lukt me niet, misschien dat Ramon of ook natuurlijk iemand anders het plaatsen kan. :D

Lucalias

Re: Iron Man ( 2008 )

Berichtdoor Lucalias » 25 Sep 2007, 07:32

Heb de trailer ook gezien (al 4 keer ondertussen :mrgreen: ) maar denk eerder dat het zoiets als Spider-Man wordt, met wat extra actie. Alleszins ook interessanter en uitgebreider verhaal dan Fantastic Four.
Maar we zullen moeten afwachten... :)
Afbeelding
Afbeelding

Ramon
Site Admin

Berichtdoor Ramon » 25 Sep 2007, 21:11

De trailer staat hier

Hij maakt mij ook erg nieuwsgierig, Robert Downey Jr. komt iig al over als een perfecte Stark...
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Ramon
Site Admin

Berichtdoor Ramon » 18 Sep 2008, 19:43

De film is me echt enorm bevallen, Downey Jr. is de pure definite van coolheid (sorry Samuel!) 8) Het plot van de film is vrij dun, maar het is zeker niet storend en houdt de film op een goed tempo. Wat mij betreft kunnen de (reeds bevestigde) vervolgen niet snel genoeg komen!
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Gilles

Berichtdoor Gilles » 10 Dec 2010, 17:23

De film vertelt de origine van Iron Man erg snel maar het is op zo'n goed gekozen manier dat dit totaal niet storend overkomt. Eigenlijk is dit één van de beste Marvelverfilmingen tot nu toe.

(Look who's back...).

Terug naar “Film en DVD”