Sacha Baron Cohen

Op dit subforum kan je praten over specifieke films en de DVD-uitgaven daarvan
Deweb

Sacha Baron Cohen

Berichtdoor Deweb » 11 Jan 2010, 22:54

Sacha Baron Cohen, we kennen hem van Sweeny Todd maar vooral van de films waarin hij als een typetje de wereld rondreist: Borat en Bruno.

Wat mij afvroeg: Vinden alleen jongeren dit nou leuk of is er een groter publiek voor dergelijke films?
Afbeelding

Ramon
Site Admin

Re: Sacha Baron Cohen

Berichtdoor Ramon » 12 Jan 2010, 00:26

Hij is wat mij betreft echt gewoon een goede acteur, maar ik vrees dat hij dat zelden zal kunnen tonen vanwege de vooroordelen.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Deweb

Berichtdoor Deweb » 12 Jan 2010, 14:22

In Sweeny Todd wist hij dat wat mij betreft goed te tonen. Het moment dat hij veranderde van het ene in het ander personage..ik geloofde het werkelijk direct. Jammer dat hij daar zo weinig credits heeft gekregen en dat al het applaus weer eens ging naar Johnny Depp wiens kunstje we nou wel kennen wat mij betreft.
Afbeelding

Edwin

Berichtdoor Edwin » 13 Jan 2010, 11:46

Cohen verraste mij ook hier, hij speelt goed en zingt nog beter. Depps stem, daarentegen, mist in de hoogte, daardoor blijft het (zeker ana het eind van de eerste akte, A Little Priest) erg vlak. Hij heeft dan wel weer dat rauwe, dat heel gaaf is...
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Margo

Berichtdoor Margo » 13 Jan 2010, 21:30

Ik denk dat Sacha het voor zichzelf nogal moeilijk gemaakt heeft om echt serieus genomen te worden, aangezien hij nogal een imago voor zichzelf heeft gecreëerd met Borat en daarna ook Bruno. Hij kan zeker wel acteren, alleen blijven mensen nogal eens vast houden aan imago's..

Deweb

Berichtdoor Deweb » 25 Jan 2010, 19:02

Mee eens. Maar geheel onmogelijk is het niet, als hij maar wat meer werk gaat doen naast die types van 'm. Dan komt het helemaal goed.

Welke rol denken jullie trouwens dat hij zal inspreken bij De Smurfen?
Afbeelding

Terug naar “Film en DVD”