Star Wars Episode III

Op dit subforum kan je praten over specifieke films en de DVD-uitgaven daarvan
Ramon
Site Admin

Berichtdoor Ramon » 20 Mei 2005, 00:25

Wow, Episode III is inderdaad steengoed :D Zo ad ik 'm absoluut niet verwacht...

Eric

Berichtdoor Eric » 20 Mei 2005, 09:15

Ondanks alle spoilers?

Nou moet ik hem eigenlijk ook nog gaan zien. Maar ik wacht denk ik toch maar tot na het examen :wink:
Nunc est bibendum!

Gilles

Berichtdoor Gilles » 20 Mei 2005, 16:43

Niet alle spoilers die ik las bleken volledig waar te zijn...

Eric

Berichtdoor Eric » 21 Mei 2005, 11:37

Dat kan waar zijn voor geschreven spoilers, maar er waren al zoveel foto's en beeldmateriaal van tevoren te zien...

De avond voor Star Wars III in premiere ging, was er op het 8 uur journaal al een grote reportage over, met behoorlijk wat beeldmateriaal!
Nunc est bibendum!

Ramon
Site Admin

Berichtdoor Ramon » 22 Mei 2005, 21:48

Wat vonden jullie trouwens van de sneer naar het beleid van Bush? Meerdere malen gaf Lucas zo indirect kritiek op de president, o.a. bij "If you're not with us, you're against us". Mag een film als deze zo'n politieke mening uiten?

@Eric: ik wist al erg veel dingen ja, maar dat deed niks af aan de film :)

Lucalias

Berichtdoor Lucalias » 17 Jun 2005, 17:43

2 weken geleden deze film gezien, het begin vond ik matig maar het wordt geleidelijk aan beter en beter, tot het hoogtepunt (voor mij) : de vechtsène tussen Obi-Wan en Anakin :D

Tom

Berichtdoor Tom » 17 Jun 2005, 18:09

film is en blijft een pareltje, enkel de "Noooooooo" blijft er over gaan...

Eric

Berichtdoor Eric » 06 Jul 2005, 18:40

Eric schreef:Zondag trouwens deel drie van Star Wars eindelijk gezien. Was een erg goede film, de meeste dingen wordt door deze derde film goed aan elkaar geregen. Wel een stuk donkerder dan de vorige of komende films....

Wat ik wel vreemd vond is dat je op het laatst de Death Star bijna voltooid ziet, terwijl die ongeveer 18 jaar later (aan het begin van deel 4, wanneer Luke en Leia volwassen zijn) pas net voltooid is..
Nunc est bibendum!

Edwin

Berichtdoor Edwin » 09 Apr 2006, 23:49

Ramon schreef:Meerdere malen gaf Lucas zo indirect kritiek op de president, o.a. bij "If you're not with us, you're against us".

Nou die link had ik nog niet gelegd hoor. Vrij lullig als je daarna de tekst van Obi-Wan in overweging neemt: "Only a Sith deals in absolutes."

Ik zou Bush wel een op een lavaschepper zwevend boven kolkend magma met een lightsabre in z'n hand willen zien.

Ramon schreef:Mag een film als deze zo'n politieke mening uiten

Ik heb nooit de link gelegd, laat staan de politieke mening gelezen, maar als er één film(reeks) is die zulke kritieken mag uiten is het Star Wars wel, waarin het verhaaluniversum bestaat uit delen die allemaal uit de echte wereld gegrepen zijn en vervolgens iets aangepast of uitvergroot.

Terug naar “Film en DVD”