Breaking Bad.

Discussiëer hier over de leukste TV-series!
Nohands

Breaking Bad.

Berichtdoor Nohands » 24 Jul 2010, 18:52

Walter White is een leraar chemie. Zijn privéleven zorgt voor heel wat problemen. Naast familieperikelen zijn er ook nog gezondheidsproblemen voor Walter. De dokter heeft namelijk vastgesteld dat hij terminaal ziek is. Walter heeft longkanker en lijkt niet lang meer te leven. Om er voor te zorgen dat zijn gezin na zijn dood niet in een financiële put belandt, besluit Walter over te schakelen naar een leven als misdadiger. Met de hulp van Jesse, één van zijn studenten, maakt en verkoopt hij methamfetamines.
Tevens is zijn zwager hoofd van de DEA in zijn stad, dit maakt het extra spannend.

Dit zorgt soms voor komische situatie's, maar toch is de humor zwartgallig.

Er zit veel stof tot nadenken in deze serie, het verschil tussen goed en kwaad, hoever gaat een persoon voor geld en vriendschap en familie?

Ook oorzaak en gevolg komt goed uit de veren in deze serie, ik heb nu drie seizoenen gezien en ben zeker onder de indruk van deze serie.

In Nederland helaas nog niet te zien op TV uiteraard..... :(

Afbeelding

Ramon
Site Admin

Re: Breaking Bad.

Berichtdoor Ramon » 25 Jul 2010, 12:50

Heel veel goeds over gehoord de laatste tijd!
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Ramon
Site Admin

Berichtdoor Ramon » 30 Sep 2013, 14:28

Afgelopen nacht is de allerlaatste aflevering uitgezonden, wát een serie...
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Nohands

Berichtdoor Nohands » 01 Okt 2013, 10:29

Ben blij dat je het leuk vond, ik zit te wachten op de laatste afleveringen op DVD ;)

Ik kijk zoveel serie,s , ben met de laaste bezig van Dexter, en Sons of Anarchy en Boardwalk Empire zijn ook weer begonnen!!! En ook House of Cards aan begonen, is wel politiek, even aankijken dus....

Terug naar “TV-series”